med snuskiga hantverkare funkar inte ens snickarbrallor

Jag gluttar givetvis på Vakna med the voice - och Carina Berg - som jag älskar för hon är så jäkla flummig och underbar!
Hon va gäst idag. De snackade bl a om detta med att flytta till hus... och hantverkare... som ska "göra sitt jobb" men som liksom mest vill sitta och fika... "Höhöhöö är inte klockan fika dags?!"
Jag tycker detta är galet roligt.
Jag hade en snygg hantverkare... som kom och hjälpte mig när det va något pyssel i bostadsrätten.. Nåja... - på Vakna med the voice snackade de bl a om detta med att "dags för en fika" och på fredags eftermiddagen va det dags för "ska vi inte ha en öl?"
-
Vill man bli så pass vän med sin hantverkare?
Tror det va andra gången eller något sådant - när jag ringde min - då hade han hittat min blogg...? Ehh... sen har jag haft sådana som jobbar från andra företag, - där jag bl a hade en som kommenterade att mina bröst såg fina ut i det linnet jag bar...
Känns inte riktigt o.k- man öppnar ändå sitt hem för de ska in och göra jobbet- som kvinna vill man vara trygg... right?
-
Nåja... Ventillerade lite tankar sådär...
nu snart dags för dusch. Min kära är och jobbar.
Jag är sockersugen-chock wannabe. Skulle dö för cola nu. Och prinsesstårta. Och chips med dipp... Men icke- det går åt rätt håll nu så det ska fortsättas =) Miiiiinus- kanske ka dyka upp på beach 2012?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0