miss me, honeypies?

Hallå sweetiepies!!!
Hoppas ni inte svikt mig över helgen...?
Min helg har varit riktigt bra!
Kom till Hässleholm i fredags eftermiddag, träffade same old people... well, well... Trevligt en stund.
Nåja, sen blev det frissan!
Hade aningens slitet hår ... tyvär är jag ingen brud med långt tjockt hår...
Nåja,
sen blev det brumbrum-bil till Halmstad.
Helg med mamma Textil =)
Vi tuggade lite go fiskrätt och gluttade tv och snackade, mysigt.
I lördags blev det sen frukost, sen dags att göra av med cash i staden.
Kvällen va vi hos Lisbeth och brorsan, Mia och Elias kom också. Tuggade riktigt god middag och såg hennes nya lägenhet... Hamnade på "Vill ha"-listan , - utan tvekan!!
Idag va det sen frukost... sen promenad nere vid havet (havet ligger precis nedanför deras hus) och så besökte vi mamma textils och Einars granne, - en världkänd konstnär/skulptör.
I eftermiddag har vi pysslat !
Nu är jag hemma , älskling hämtade mig innan ikväll.
Nu sitter han och irriterar sig på en dator här hemma, jag sitter här inne med Pierré och Alexia och gluttar på Mamma Mia - filmen, som visas på tvn.
-
Imorgon bjussar jag på helgens bilder... så glid in på min blogg imorgon förmiddag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0