missbrukarnas oskyldiga lilla prinsessa

Hej bloggen och just du - ja, just du, - som läser detta nu, hej hej!
Sovit gott?
Jag begav mig upp vid 5, hoppade in i duschen, tänkte egentligen ta en riktigt "fixa frillan"-morgon, med allt det innebär.. men nä, ska besöka frissan imorgon och beställa tid, istället.
-
Hade nästan en mardröm i natt. Det va om mitt ex.
Han är en vääääldigt komplex människa, och grov missbrukare, - och nej, fortfarande har jag själv aldrig tagit några drogor. Nåja, jag drömde att jag liksom va fast i hans klor.
Ett förhållande med honom är väldigt psykiskt jobbigt, men bägaren rann ju över totalt när han misshandlade mig. I det förhållandet klarade jag rätt bra det psykiska våldet, - för jag är rätt stark, - men visst, inget man mår bra av.
Det tråkiga med detta är, jag har två rättegångar med honom innan jag ens kan bli helt av med honom ur mitt liv... Jag vill bara inte ens höra hans namn, men det svenska rättsystemet jobbar ju som sniglar på influensa , eller något..
Det sista jag hörde om honom va att han hade gått ner sig ordentligt, håller till i Malmö och har en hel drös med folk efter sig. Ryktet säger också att Fru Heroin är tillbaka i hans liv.
Det är många som aldrig kan förstå varför jag alltid umgåts med missbrukare, knarkare, alkolister, - när jag själv aldrig rört någon drog (Jag har givetvis fått erbjudande , hur mycket som helst, utan att ens betala något, många gånger, men jag har aldrig viljat). Visst, dricka gör jag ju, och perioder har väl det varit lite väl mycket.
Men jag vet inte, det blir väl bara så, man lär känna någon när man är runt 16 års åldern... sen några till, en liten stad, sen pang boom så känner man utan tvekan hela eliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0