mot skåneland en snabb sväng

God morgon, hoppas alla ni sömntuttor sovit gott!
Drog mig upp sent idag, kvart i sju, men va vaken ett tag vid 2 tiden i natt, så...
Nåja, vågen va snäll idag (Givetvis inte tillräckligt snäll, för då skulle den visa typ tio kilo mindre..)
och så har jag fixat sminket, Harley har varit ute och käkat frukost, och jag fixade havregrynsgröt med hallonsylt till mig =)
-
Idag ska vi åka till Hässleholm, träffa Einar (Mamma Textils man) som köpt nya däck till darling, - väldigt snällt ! Jag tror mamma Textil är i Halmstad, men nr vi ändå är i Hässleholm blir det kanske en fika med mormor.
Puss så länge, - dags för mig att ta en dusch.
Harley och jag...???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0