någon som kommer ihåg kålhuvudet...? checka lååångt bak i bloggen annars...

Hello Blekinge- again =)
Vi drog till Hässleholm, kom dit vid 11 tiden och träffade Einar, stod och snackade lite och lämnade över de nya däcken.
Som kvinna kan jag väldigt lite om bilar, - men jag tyckte däcken va fina och såg sådär bra ut!
Einar hade med sig en påse från mamma Textil (Hon skickar alltid med små presenter, eller mat eller kakor... Ja, ni vet så som mammor gör...)
och den innehöll sockerkaka, mjuk pepparkaka (som hon gjort själv), kycklingrätt med ädelostsås - som hon vet att jag älskar , för den är sååå sjukt god!
Och så fick jag två tidningar, och Eldkvarns senaste samlade hits !!!
Blev jätteglad, så klart =)
-
Sen begav vi oss hemåt. Fikan hos mormor får bli nästa gång.
Åkte inom Maxi i Kristianstad och handlade.
Köpte tuggben, rund lagom stor ring till min lille gosse, en "brud"-tidning och så handlade vi massa mat.
Idag blir det kåldolmar...
Vet ni att en kåldolme från Dafgårds bara innehåller 100kcal?
Det är det samma med vårrullar.
Så det är inte så farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0