om jag fick välja min fru.

Jag gillar tidiga morgnar, antar att jag har fått lära mig det, eftersom min kropp tydligen inte har behov utav mycket sömn. Minns när man bodde hemma, gick i skolan, och man kunde sova till liksom 9-10 på morgnarna. Helt galet. Nuförtiden är jag alltid iallafall uppe kl 6, men oftast vaknar vid 4-5 tiden.
Denna morgon har jag också hunnit mycket =) Duschat, sminkat mig, vikt tvätt, stoppat in en ny maskin tvätt, gett Harley frukost, gjort havregrynsgröt med hallonsylt till mig själv, städat bort julen, kollat på Dr Phil, och nu lyssnar jag på TV4 nyheterna, och kokar kaffe =)
Min darling sover fortfarande.
-
Förresten, hade ni oturen att missa Thåström dokumentären igår?
Det löser sig!
Imorgn visas den igen, tvåan, kl 16.20.
På tisdag visas den också, tvåan, kl 23.30.
Jag skall givetvis se båda gångerna!
Det va riktigt bra!
Sitter dock och funderar var fan min Thåström hood-tröja tagit vägen?! Försvann i flytten? Eller hemma hos exet? Ah jag vill ha den!
(Men vi köper ny den 14de Mars!)

-
Nu blir det kaffe, och på TV1000 nordic, visas Martina Haag:s Underbar och älskad av alla, - den är okej, läst boken först, och sen filmen. Okej, men inte mycket mera. Men Martina Haag är alldeles underbar.
Hade jag vart man, hade jag viljat ha en fru som henne, eller Mia Skäringer.
Härliga kvinnor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0