på tal om väder

Vilket väder vi har! -Ja men det vore värre om vi inte hade något väder alls!
Pippi Långstrump och Konrad (Kalasklister)s dialog i På rymmen med Pippi Långstrump.
Sött!
-
Jaa vädret är stooooormkaaaaaos, och jag kom att tänka på en absolut favorit låt. Minns ni att jag hade dille på den för två somrar sen? Jag sjöng alltid på den, men kom aldrig på vilka det va som gjort den. Tills någon snäll kille skrev här på bloggen vilken låt och artister det va. Jättesnällt!
-
Crowded House- Weather
Varsegod;
http://www.youtube.com/watch?v=ag8XcMG1EX4
Den är sååååå sjukt bra!
*replay replay alltå*
-
Ahh, vet ni vad det är på ettan ikväll klockan 22?!
Eldkvarn live från Circus!
Mina honeypies, Sveriges absolut bästa band. Älskar ju Plura. Men det visste ni redan.
Missa inte ikväll!

(Gift dig med mig!)
Va länge sen jag såg dom nu, Siesta festivalen.. blir det 4-5 år sedan? Usch alldeles för lääänge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0