skivsläpp, efterlääängtat

Läste förresten en alldeles underbar nyhet... Peter LeMarc släpper ny skiva! Under detta året!
Åh, jag tror 2012 blir bra =)
Thåström, tillbaka till jobbet, Sweden Rock.. och massa massa annat bra, - förhoppningsvis!
-
Jag har städat undan tomtar och juldukar.. men adventsljusstakarna får banne mig stå kvar ett tag till, - det är mysigt och fint att tända dom på morgnarna när det är mörkt, samt ha de tända på kvällen, - då det ju faktiskt fortfarande är mörkt ute. (Men vi går mot ljusare tider!!! Jajamänsan!)
-
Här om kvällen gick ju konserten med Eldkvarn på Cirkus,  och idag går den i repris... för er som missade den... och missade ni den så tycker jag banne mig ni ska glutta idag!
Kl 12.40, på ettan.
Så galet bra!
-
Åhhh så gulligt, nu är det The Care Bears- the movie , på tv1000 family...
*Nu dyker jag ner i soffan*
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0