solsken!

Ah, jag antar ni dumförklarar mig maximalt om jag nu skulle kläcka ur mig "Titta på vädret, solen skiner. Det är nästan så man får vårkänslor!"
Hehe, ja det vore kanske att ta i, - men bara solen visar sig så lyser även ett leende upp, - right into my face!
-
Älskling har kommit hem, målat klart för dagen.
Han ligger och vilar, och jag har gluttat lite på Sjunde himmeln, lagom mysig serie.
Tänkte glutta en film nu.
-
Fick sms precis förresten. Mina böcker har kommit idag. När darling ska åka och byta däck senare i eftermiddag så hämtas dom. Lääängtar!
Igår fick jag förresten också post, - jag va ju hos gynekologen för någon månad sen.
Det visade på cellförändringar, - men de var ofarliga.
Bra att hålla koll, - med tanke på det finns i familjen. Både bröst-och-livmoderhalscanser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0