tisdags filosofi denna ljuva morgon

...Rysk kaviar på mit fat, - det går bra nu...Har lite Petter musik i skallen denna morgon.
Gillar morgnar, - täcken och kuddar (märk väl- i plural, skall det vara!) är banne mig en riktigt bra uppfinning. Typ , personen som uppfann det bara "men alltså... -om man skulle ta lite tyg och stoppa in lite bomull där i, sen syr man ihop hela jäkla grejen. Fan va smart jag är!"
Så tror jag han resonerade.
Förresten, - vem fan säger att det är en han? Faaaan va inte-feministisk jag lät där. Nu blev jag sne på mig själv.
-
Vad som också tar min energi denna morgon är Nationalteaterns låt "Livet är en fest".
Jag älskar ju den låten, - säkerligen spelat sönder den x-antal gånger.
Det är ju liksom så...
fredagskvällen bubblar vidare, man är säkerligen fortfarande kåt, vinet tar inte slut på Vågen, eller någonannan stans-för den delen, spyorna har inte sett sin sista sväng, ... men mitt i allt detta så är ju livet en fest...

-
Jag har ljuva tankar denna morgon. Jag vill spela berörande musik. Men det kan jag inte nu, - jag är den enda som är vaken i detta hus. Harley åt frukost för en halvtimme sen, sen intog han drömmarnas land. Lite som jag, - det är skönt att drömma. My mother said - girl, - if you can´t make it in this world, - you better make a world of you´r own.
(det citat går inte för hackor.)
-
Nu dags för Vakna med the voice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0