torsdags kvällning

Ahhh, jag är sån nörd!
Jag pysslade runt på min mobil.. och gled in på SVTplay,,, av allt..
Jag tillhör tyvär lite utav dom som missar ettan, tvåan, kunskapskanalen... och väl klassat dom kanalerna som "tråkiga", - vilket jag dock inte kan skriva under på helt, - för många gånger visar dom riktigt intressanta fakta program, och väldigt ofta massa coola konserter från arenor, - stora band också.
Nåja, jag blev hur som helst lite frälst av SVTplay... Hamnade på Kaka på kaka, och nu är jag inne på tredje avsnittet. Det första va med Gynning. Grym den bruttan.
Skulle gärna haft en av hennes tavlor!
Fall för henne i Big Brother, - men följt allt med henne sen dess..
Nåja.
-
Läste en rolig nyhet.. Moget... Vuxna- "spela bad guys" ... mellan 50 cent och Jay-z...
Fifty har fjantat maximalt, inne på twitter. Så jäkla omoget.
Här: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14199319.ab
Och igår läste jag om Beyonce:s och Jay-z:s bebis har ett namn som skvallrar om satanistisk avseende...
Herrejösses.... låt dom vara ifred med sin nya lilla bebis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0