underbar ny låt, myspys!

Förresten, - min kåthet på att direkt ha en ny bok att läsa, gjorde att jag fick be min kära älskling hjälpa mig med dom bananlådorna med mina böcker i, - det blev Pluras Resa genom ensamheten.
När den släpptes, fick jag en av pappa och en av mamma Textil... Det händer rätt ofta, - uppenbarligen känner dom mig... dom vet vad jag gillar och vill ha =)
Men hör och häpna... jag har bara läst en pyttedel av den! Som sagt, älskar böcker, och köper ofta.. sen blir det som sagt perioder, då slukas dom snabbt, men lätt blir det några som inte ens blivit öppnade. Det märkte jag när jag flyttade, jag bara: hade jag så jäkla mycket böcker?! Men det är ju bara en positiv grej!
Nu kommer dock mina tre nya inom någon dag... men först ska denna läsas ut. Läst cirka 60 sidor idag.
Puss.
Förresten, kolla denna låttexten;

You're no angel, I'm no saint, if we were
We wouldn't be in this place tonight

Lost and lonely, scared and confused
We both have a past, nothing to lose, tonight
Well it cuts like a knife these bad luck blues
We both got scars from the hell we been thru
Somebody's gotta win, somebody's gotta lose
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/kid_rock/collide.html ]
So let's roll the dice, one more time
Take a chance on love again tonight
Risk it all, lay it on the line
Let the skeletons fight for life
Tonight, hold on tight, as we collide

Reconnected, feelin' no pain
Seeking shelter like a spark in the rain, tonight (ooh yeah)
Worn and weathered, scared to go home
We're here together, but still all alone, tonight (uh uh yeah)
And there's no need to lie, we've both been abused
The love and the pain, the cocaine and booze, now
Most people don't, but some people do

So let's roll the dice, one more time
Take a chance on love again tonight
Risk it all, lay it on the line
Let the skeletons fight for life
Tonight, hold on tight, as we collide!

Underbar låt med Kid Rock och Sheryl Crow, "Collide".
Dom gör grymma duetter tillsammans, - hoppas ni hört "Picture"?
Här är denna iallafall:
http://www.youtube.com/watch?v=WoFHIhAW4W0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0