underbart förälskad och ha-galen. Som vanligt.

Nytt år, (om ni missat det) och det betyder att jag fyller 25 år. Då är jag snart 50, liksom. Attans.
-
Nåja, jag önskar mig... Nä, för grejen är den att sådant här önskar jag mig varje dag, - man kan helt enkelt inte få nog av underbara smycken, allt från gulliga till fräcka!
Åhhh.. Vill ha allt detta... och mycket mycket myyyyycket mera...
(Just nu sitter jag och åndrar att jag inte köpte dödskalle-halsbandet inne på Cubus, i Kristianstad, när vi va där i början av veckan. Det va i guldfärg, och jag bär inte det... utan ville ha det i silver färg. Men nu ångrar jag mig. )

Halsband... så coolt!
Ring... fräck!
Fräcka öronängen, som kritor!
Cupcakes bricka
cupcakes våtservetter som doftar jordgubb!
Såååå coolt halsband på världens goaste lilla kaka!
Jordgubbstårte-halsband =)
Rulltårte öronhängen!
Engelsk konfetti godis armband!
Hamburgare ring.

Jag vill ha allt, fattar ni? Allt, allt aaaaaaallt... nuuuu, nuuu, nuuu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0