duktiga jag

Guuuud va duktig jag är!
Diskat, slängt in en maskin, dammsugat- detta gör jag ju iof varje dag, - men jag har också totalt städat garderoberna, och den rosa byrån! Och nu får liksom kläder plats... nu hänger inget ute i hallen. Alla mina klänningar hängde ju där innan.
Det ska "Tradera:s", - jag har sjuuukt massa kläder som jag typ använt knappt tre gånger och som kostat över 500hundringen...
-
Va helt freak på Tradera för några år sen... -Like a drog, or something!
städade nagellack:s väskan och byte ut den till en Hello Kitty-tyg nessecär istället. Passade på att måla naglarna i guld också. Blev fult.
Fattar ni va jag fixat?! Här hängde massa klänningar bara för ett tag sen, och nu ser man att det fanns en dörr bakom!
Ordning och reda- bara kläder jag tänker använda som hänger kvar!
Samma med den andra garderoben!
Och massa kläder som ska till Tradera eller klädinsamling... Har massa som kostat en del men bara använts enstaka gånger... tragisk man är!

leopard-klänning för 800kr.. typ använt en gång?? Några rave-kjolar från C.U.M... det samma med dom... dyra men knappt använda...
Min lille Harley va nyfiken =)
Fishy blue va nyfiken på denna bild... (den där livsfarliga hajen, som ni ser... med huggtänderna)
Som sagt, så är det inte det lättaste att kela Harley och samtidigt ta bilder.. han vill nafsa och rör hela sig själv, mitt lilla busfrö.
-
Nu har darling kommit hem. Dricks kaffe, för oss båda. Han håller på och fixar varma mackor... jävla glidare, - själv funderar jag på om jag ska göra brocolli eller havregrynsgröt.
Jajo jag ska tydligen hjälpa darling med att dra värsta persiennen på båten... Fan va jag är duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0