hår kan vara intressant även ifall man känner man har världens tråkigaste!

Jaha... Kissie är i Thailand, Blondinbella åker överallt-alltid, Kenza kom nyss hem efter lång semester i bl a Kapstaden... Jaha, - hallå jag är också brud och bloggar!
Ge mig en resa eller massa pengar så kan jag åka med min darling.
Då kan vi turista oss, bada i vaaaaarmt vatten, slappa vid stranden, träffa knasiga människor och festa bort nätter. Och bli solbrända och hitta på egna danser till musik..
-
Jag har iaf idag vart inne i staden.. skitkallt som sagt. På Pressbyrån skriker alla kvällstidningar om denna jävla ryss-kylan och minus 30 grader...
Jävligt konstigt- jag som sagt ligger på värsta schysta stranden , med en rosa drink, i solen,  intill min darling (han ligger förmodligen och klämmer på mina tuttar och har en öl i näven).... Nåja... - in my dreams...

-
Nåja, traskade lite grann där inne. Inne på H&M hittade jag för ovanligthetens skull inget vidare, - stod och fördrev typ 20 min bland sminket... som vanligt. Har sjukt mycket smink hemma men ändå fastnat jag i affärerna.
Hittade mina favorit-glans-leggins inne på Lindex på rean, - fanns bara ett par XS kvar... dom är sååå snygga och de andra paret har jag använt flittigt, - köpte de innan jul.
Inne på Glitter köpte jag en svart hår/smycke.. Ni vet sån man sätter dit för att se ut som man har mera hår?
Jag har fruktanstvärt tunt hår så att sätta dit sådana med lite andra färger... - är helt ok. Känns lite wannabe-punk, - men inte menat så.
Bara bli lite coolare... vill ju helst ha riktiga extensions igen... lååååånga... blooonda...
(kostar dock 6500kr... och jag har väl ungefär lagt en 35000-40000 redan på just det...- denna versionen är mera kreativ och billigare!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0