shoppingtur in da city

Tog mig en dusch, letade sen kläder, då kom darling och TT hem en snabb sväng och skulle hämta något till jobbet, så jag åkte med dom in till stan.
Först träffade jag en kvinna med en liten borderterrier (som ni vet-hade jag ju en sådan förut) så jag stod och snackade med henne ett tag.
Sen blev det affärer!
Köpte Adidas skor, typ halva priset =) Sådana är skitbra, och dom håller... allt man än hittar på..
och inne på H&M har jag konstigt nog fortfarande presentkort kvar på. Så det fick spenderas lite där inne.
Nu är jag hemma hos min lille grabb igen, han har nyss käkat lunch. Jag ska fixa mitt hår själv idag... då blir det bäst? Eller iaf som jag vill ha det (Inte alltid, men men...)
Ikväll ska jag tugga brocolli, köpte massor idag.
Men nu en pytteliten kaffekopp... kaffet är nämligen slut!
Älskling, - köp cola med dej hem!


Give it to me!
-
Dagens bilder:
trosor på rea, läppglans, foundation, torrschampoo.
Tyckte läppglanset va roligt, 19.90 kr rolighet.
Puss på H&M, som alltid har roliga&billiga små saker... som jag bara looooove!
Harley va, som vanligt, - kelig och uppspelt när jag kom hem. Nu har han ätit lunch, vi har kelat, kastat lite boll och nu ligger han och vilar intill mig.
Härligt paket från favomärket =)
Dessa håller så jäkla bra, men jösses va man ändå lyckats slita ut sådana under åren... antar man levt ett intensivt liv.. med adidas skor på... haha... det lät konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0