min bomullstuss blev en plattfisk

Nä då, jag har inte sjusovit denna morgon heller.., älsklings klocka ringde halv sex, så då begav vi oss upp. Lite nyhetsmorgon och sen... *trumvirvel*... Äääääntligen, så börjar Vakna med the voice, igen =)
Jaaaa!
Har det igång nu. Lite synd att verken Josefin eller Björken är där, - men Josefin är tillbaka imorgon och nästa vecka Björken.
-
Igår kväll va jag lite trötter, eller ja hela söndagen va typsik söndags:aktig. Nåja, tänkte bege mig till bingen och läsa vidare på Pluras biografi, men satt kvar lite vid datorn... Då visste jag inte att Darling tagit in Harley i duschen. Sen kommer min lilla lilla liiiiiiilla voffe... Ni kanske förstår synen? - Hans annars fluffiga päls, jaa... den va ju blött nu... Min lille gosse såg ut som en plattfisk!
Jag garvade ihjäl alltså!
-"Morsan, varför räddade du inte mig för den farliga duschen...?"
Han diggar inte dusch, alltså.
-
Och imorse va det iallafall lite morgonkel, mammamysgos. Hans päls va jättelen och jättemjuk.
Svårt att få han på bild, han sitter inte still när han kelar..
Mina "sove"-strumpor (sover alltid med någon sorts strumpor på mig.. haha)
Vem bär dom bäst... Harley eller jag? =)
Harley har fortfarande inte fattat detta med vad en kamera är... Plus att han är fortfarande lite rufsig i pälsen, sen gårdagens dusch...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0