älskling fyller år idag =)

I´m a loooooser, baby... why dooon´t you kill me... Nej då, klart ni inte skall göra det, - bara för jag är värdelös bloggare just nu!
Jag är en periodare... Gäller mera än bloggen - i mitt liv..?
-
Nåja, helgen va ju absolut lugn och ok. Det va fullt hus. André och hans tjej , Maja, och Pierré, och jag och darling. Sen va det värsta slööööödagen heeeeela söndagen. Vi drog oss dock ner till restaurangen och klunkade några öl och krängde lite mat.
Men idag är en ny vecka... Jag gick upp vid halv sex, - och senare vaknade my honeypie och gluttade Vakna med the voice, sen kilade han iväg med byggarbrallorna på sig och jag gluttade klart och sen drog jag till staden.
Underbart väder idag, jag bara gled runt och mådde prima!
(Önskar jag kunde fortsätta lägga in bilder- men den blev ju kompistjuvstulen i Hässleholm...)
-
Jag mår rätt bra idag, visst man skulle kunna vara vacker och sådär... men än behöver jag inte ha en snygg sommarkropp... vem fan lurar jag,...
-
Nååååjaaa.... Onsdag morgon blir det brumbrum till Göteborg och Thåström konserten!!!
-
Ps. My hubbie fyller 44 år idag =) Puss min fina man.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-08 @ 23:56:40
Postat av: Silvia

Jättefin blogg :D

2012-07-02 @ 15:26:46
URL: http://slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0