äntligen vårkänslor =)

Efter huset va städat och fixat någorlunda så har jag och Harley bland annat suttit ute på verandan i solen, - trots det varit rätt kallt idag, men blir bara så attans glad av att hela kroppen fylls av solsken och att det går framåt. Jag längtar grymt mycket tills det är riktig vår nu!
Sen har jag varit ute på promenad nu och det är mysigt att se att runt många stugor häromkring har folk börjat göra vårfint och till och med en grillning va igång idag =)
Åhh mysigt, grilla och tidiga vårkänslor. Och sena sommarkvällar... och grillning (och go dricka..) Längtar läääängtar!
-
Nummer ett på hat-listan nu är ju pengaproblem.. det iinkräktar också på förhållande. Tråkigt men oundvikligt...
Visst fan är man lyckligare med pengar! De som säger motsattsen snackar så attans mycket skit... Nu menar jag inte att man är lycklig sådär inombords, - men man kan leva bättre med cash på kontot. Man kan göra mera saker... spontana, galna. Ni fattar.
-
Tror jag ska gå och bli en kvinnlig toppbloggare, - för som sagt, - Kenza, Blondinbella, Kissie.. - ja deras liv och deras konton hade jag inte sagt nej till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0