om det inte känns helt rätt.

Vad ska man göra om man känner på riktig att sin kropp inte är helt frisk? Jag är för fan 25 år (om två månader) men den känns inte frisk. Fruktansvärt jobbigt.
Kroppen är liksom inte riktgt med... Vet inte hur jag ska förklara det.
Visst nu har jag haft influensan några dagar, och börjar bli bättre, - men känslan är konstig.
-
Vad hittar ni på denna fredag? Är ni glada det är en solig fredag?
Imorse snackade vi om att det varit minusgrader i natt och nu lyser solen och bara är vårig och mysig.
Jag har sprungit runt och städat huset och bara kommit fram till att jag borde feng-shi fixa allt!
Fullt av saker överallt. Men jag klarar inte heller av helt jävla strikt.
Men under åren har man ju samlat på sig massor av saker... flyttar man sedan tillsammans med någon då blir det dubbelt upp...
-
Harley är igång och tappar sin valppäls... och svarta tussar överallt... Ahhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0