sökes.. enormt stor hårfön...

God snöig förmiddag!
Attans jag trodde på mina vårkänslor nu, men tji fick jag + alla andra.
Visst det är bara början av Mars månad... men ändå.
-
Stod och sminkade mig nyss, efter duschen och tänkte på att om en vecka är jag i Göteborg, och vaknar upp efter kvällen före.. - Alltså Thåström konserten!
Hade faktiskt önskat vädret va bättre, så vi kunde glida runt i solsken i Götet. Vi har ju hela torsdagen och typ halva fredagen "lediga" i stan. Vi är väl uppe vid eftermiddagen , rätt tidigt på onsdagen också. Göteborg är bara staden man vill sitta i parker och bara hänga och träffa gött folk!
-
Antar att det får vänta... Nåja, nu ska jag ut i snökaoset iallafall. Kan inte dega inne bara pga väder..! Eller...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0