the tourist med angelina och johnny

Magen är full av fefferonis, och köttfärslimpa. Smarrigt.
Nu blir det filmen The Tourist med Johnny Depp och Angelina Jolie på ViasatFilm.
Hon är rätt vacker... fast lite skrämmande!

Och Johnny Depp är helt o.k att lägga ögonen på, dock är jag fullständig förälskad i hans roll om Jack Sparrow =) Givetvis!
-
Vad hittar ni på denna kväll? Måndagar brukar inte vara veckans roligaste dag och kanske det samma gäller inför kvällen?
-
Jag skrev ju om mina eksem och sådant förr ett tag sen, jag vet nu vad det är... och inget farligt, men kliade sönder så det blev hål på vissa ställen i ansiktet... ser inte snyggt ut, men det läcker ju. Bara ibland jag får detta så det är inget farligt alltså. Lite irriterande bara, men men.
-
Önsker er en trevlig kväll, missa inte Filip och Fredrik 21.55 =) på femman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0