thorsten flinck

Mö gnäll på mig. Influensan har gjort mig blekare än vad jag eller vem som helst - vanligtvis är vid denna årstid. Men man vill ju se fräsch ut och inte blekfis:ig ut.
Sminket blev därför alldeles för mörkt (ni vet när man liksom ser randen vid halsen...) och sen blev jag bara sne och ville återgå till myskläder (som jag haft dessa influensa-dagar), men icke.
Nu sitter jag iallafall och målar mina naglar i fina ljust lila nagellack. Känns faktiskt vårlikt!
-
Läser också inne på aftonbladet.se om 23 åringen från Lund som gått ut med att han vill döda dagisbarn... läs här: ----> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14461092.ab
det kan ju inte vara frisk i sådana människors huvud!
Usch. Man är ju rädd vad för sorts människor det finns där ute, i vårt samhälle...
-
Och på Nöjessidan på aftonbladet.se - snackas det om Melodifestivalen. Har ni följt den?
Jag vet att jag och darling såg typ första.. or something... sen såg jag en lördagskväll med Jim i Hässleholm. Men jag har inte lagt energi på melodifestivalen sen den började vara flera program, - det ska banne mig bara vara en gång och sen dags för eurovision!
Så jag finner inte den intressant längre.
Dock coolt att Flinck är med. (Den lördagen såg vi)
Plus att han är snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0