vill oxå ha fet bankkonto

Någon som vill ha tre vuxna karlar och en hund att städa efter hela dagarna?
Hehe... Nåja, jag vet att jag har det bra, riktigt bra. Men det känns så typiskt manligt att stöka... Eller?
Nåja, jag ska inte gnälla på Ola iallafall, han jobbar och sliter för att vi ska ha det bra , och givetvis tänker jag sköta hemmet då!
-
Fett trött på min influensa nu..., visst den börjar bli bättre, -men man känner sig inte fräsch (trots dusch och smink), - nu när jag va i Hässleholm och träffa alla... - man hade ju önskat man såg lite piggare ut, - men vem fan är snygg med feber?
-
Dricker x-antal liter kaffe och gluttat Hårdrockens Historia (Riktigt bra program - så även denna dag!)
Hoppas eran dag har varit bra, ni får ursäkta dålig uppdatering som sagt...
-
Förresten är jag sjukt avundsjuk på Blondinbella&Kenzas bankkonto... Varför har inte jag ett lika bra?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0