fågelbajs and shiiiit

Igår var en rätt lugn dag... gick mest i stan på dagen, satt på centra ett tag, tjötade med folk... träffade pappa på eftermiddagen, körde bil...
på kvällen va jag bara hemma... skulle påbörja att se "Hairspray" för andra kvällen i rad... somnade förståss även denna gång... Bör inte sätta igång filmer försent, iallafall inte om man varit vaken tidigt som sjutton på morgonen...

Och idag har jag gjort helt klart mitt projektarbete, vilket känns otroligt skönt! Dock är det värsta kvar... - redovisa inför klassen! Varför måste man utsättas för detta? Jag kan förstå att man kanske skulle göra det i klassen från typ 5an till nian... för då ska man typ lära sig att inte vara blyg och sånt...
Men nu är det så att jag tycker om att prata MED folk, inte INFÖR dom, om ett arbete som jag gjort. Seriöst, hur roligt är det att sitta och lyssna på någon som tycker det är jättejobbigt att behöva sitta där framme inför alla som bara glor och fan egentligen inte bryr sig ett dugg om vad den personen har skrivit om, för personen själv sitter och har fett ångest för att den själv måste upp och göra det snart.

Hate it!
Räcker det inte att man är en duktig elev och liksom lämnar in allt i tid och ett någorlunda bra arbete? *håller tummarna och önskedrömmer*

Nåja. Så då var iallafall det projektet avklarat.... Men jag har dock ett kvar. Ett betydligt jobbigare... =)

image18

..... att vårstäda min balkong, från fågelbajs, mossa, mögel och äckliga döda insekter....!!!
men jag tror allt att jag skjuter upp det... iallafall tills graderna över lite till... man vill ju inte ligga där ute och putsa, skura och allt som ska krävas, och frysa ihjäl.... =)



-
Och imorgon åker jag till Halmstad.... men hela dagen kommer ägnas åt att plugga som en galen grek en varm sommardag, åt tyskan... PROV på måndag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0