ibland blir man ledsen , helt enkelt

Igår fick jag sån där knas-psykos typ. Tänkte på massa jobbigt och ledsamt, och så regerade jag dökonstigt. Det är ändå rätt sällan det händer så.... så jag var knas i telefon... ångest.

och så i natt spenderade jag ungefär 5 timmar i telefon, - glad att du finns =)

sen var det upp ur sängen och iväg...
och i eftermiddag så har det mest varit tvtittande och massa musik.

ett tips, - försök att inte få brun utan sol i munnen. ÄCKLIGT, is da word 4 that alltså!
Men på kroppen är helt okey. Gud va snygg jag är.

Say whaaaaaaaaaaaaat?!?! - är 50 cent med och gör en låt tillsammans med J lo ? Hallå så många gånger jag hört den låten men nog aldrig tänkt på att det var Mr hottie som sjöng.
Intressant.

Jag längtar hem.

Nu vet jag iallafall vad jag ska plugga nästa termin.... matte A (j*vla sk*t men viktigt) och sen roliga ämnen: biologi A, pedalogiskt ledarskap och spanska steg ett. Visserligen har jag pluggat två terminer på medborgarskolan i spanska, men jag har ju inget gymnasiebetyg i det för det.
Så endast roliga och intressanta ämnen förutom den J*VLA matten =( =( =(


Åhhh.. vill ha fiskbullar! yummi yummi alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0