jonas gardell imorgon

kan ni tänka er? sist, när det egentligen var menat och bokat, så blev världens underbaraste man sjuk i influensan och ställde in sitt uppträddande på halmstads teatern där jag skulle se han. synd om både mig och jonas.
men sen flyttades det till den 16de april =)
och det är imorgon och alltså ska jag se jonas gardell imorgon kväll! och jag sitter längst fram!
och så ska jag prata med honom. typ måste det. får fan inte bli blyg. här ska jag liksom träffa the love of my life.

mamma är kvar i halmstad. och idag har jag haft historia, och sen pga miljöveckan på skolan så blev det ingen natur b lektion,utan våran klass fick istället välja mellan att stå och koka morotssoppa till typ jättemånga på komvux, eller gå och se en föreläsning om energi. i två timmar. första timmen, - helt okey, - andra timmen, - skulle typ behövt såna pinnar för att hålla ögonen öppna.
så jag satt och tänkte på en massa mera intressantare saker istället.

sen cyklade jag till lägenheten... åt kyckling och så, lunch med mamma.
sen till stan, hämta cash, till tågstationen och köpte biljett hem på torsdag morgon.
sen till skolan och skrev prov.
och nu ikväll blev mest lugnt. umgås med mamma, kolla på dr phil och så.


just nu snackar mamma i mobil med fredde =) min lilla bror fyller hela 30 år idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0