prov på tvserier skulle passa mig

aj aj aj aj aj aj aj... har så satans ont i min mage! Varför ska jag alltid ha världens krångligaste mage??? Jag undrar faktiskt hur det känns att inte ha ont i magen, för jag kan banne mig inte komma ihåg när jag inte hade det senast, jag har alltid ont. Ibland värre och ibland "snällare", men ALLTID ont.
Svullen och extrem jävla smärta i magen, alltid.
Så trött på det!
farbror doktor, fixa något smärtstillande till mig!

Jaha, frågan är... ifall jag missade något när jag igår kväll "missade" "Frusna män söker kärlek" ?
Det känns ju som ett lillebrors-program åt "Ensam mamma söker", men det programmet följde jag ju otroligt bra, men jag gillar oftast inte typ likadana program, som typ snor idéen.
Därför längtar jag istället till "Ensam mamma söker" ska börja igen =)
Och sen har jag egentligen två tv-önskemål till:
1. Kör en omgång till med "Baren". (Hur lovely var ju inte Dellamorte och Dick? More of you guys, liksom!!) Plus att det var en jäkligt rolig dokusåpa.
2. Jag gillar ju detta med dokusåpor... så... KOM IGEN!!! - "BIG BROTHER" jag är typ besatt i den dokusåpan.
Dock denna gången så skulle jag få vara med, och gärna vinna hela grejen. Det hade varit bäst.

Igår när jag satt och pluggade, så kom jag på hur otroligt mycket bättre det vore om man fick prov på tvserier.
Alltså, snacka om att jag hade skrivit big times MVG hela tiden då.
Dock inte om jag hade fått frågor på sjukhus-serier, för sådana skrämmer mig och då zappar jag vidare istället.
Så "greys anatomy" och liknande är alltså nothing 4 me.

Fast dock igår såg jag något sjukhus-program. Fast det handlade om förlossningar. Innan har sådant skrämt mig jättemycket också, för det ser alltid ut som kvinnan ska dö och har jätteont.
Jag tror att varför jag kunde se det igår, var för att hon faktiskt inte skrek och såg inte heller ut att ha sååå jätteont.
Och sen knystade hon en gång, sen fick hon inte göra det när hon ville, utan fick vänta och sen ploppade ungen ut.
Då var det faktiskt inte så hemskt att se.
Och då satt jag där och tänkte "det är ju otroligt detta med hur barn födds". Ja, det är ju en sån tanke som typ alla får, eller som man bara ska få liksom när man ser en förlossning.
Men det var konstigt med just den förlossningen, mamma var kines och pappan typ inte kines, och ungen såg inte ens kinesisk ut. Skumt.

Ha ha... nu är inte detta ens samma sak... men hur jäkla roligt är det ju inte i filmen "mina jag och irené" , när jim carrey har tre mörka barn med en ljus mamma, och han fortsätter tro att det faktiskt är hans barn och inte den mörka dvärgens barn?
Och sen när hans kompis säger till honom "ehh... du har aldrig funderat på varför dina barn alltid är väldigt solbrända?"
Ha ha den filmen är så jäkla rolig.
Som när han får sinne på kossan på vägen. Jag typ garvar ihjääääääääääl.

Nåja.... Så idag hade jag historia prov... och nu sitter jag här i en datasal på skolan, och om en timme börjar min Natur B lektion...

Puss o kram till alla söta i cyperspace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0