provet avklarat... känns skönt

Helgen försvann rätt fort ändå... det var härligt och fint väder.
Daniel va över en stund.
Igår pluggade jag en massa inför Historia provet... lagom roligt, när det va så fint väder och man bara ville vara ute..
Har tänkt en del på detta med Ola också, tycker det än känns så ofattbart.

Igår kväll tittade jag på "dukes of hazzard", den gick på trean =)
Ibland höll jag typ på att skratta ihjäl, galet roligt ibland.

Ja, och idag var jag uppe dötidigt... pluggade och sen iväg och skriva prov... känns som det gick rätt bra, blev dock helt nollställd i huvudet på en fråga om imperalismen... minns den inte alls typ...
Men ja jo jag tror det ska ha gått rätt så bra =)

Och denna vecka blir det en massa plugg till provet i naturvetenskap på fredag...
Men sen åker jag hem till skåneland och ja jo så får vi se när Olas begravning blir, om den är i helgen så tänkte jag gå dit förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0