skönt med saker avklarade

Jag var inte efter i skolarbete, men det va bara attans mycket på samma gång... men nu börjar det gå åt det lugna hållet igen...
dock åker jag hem imorgon, och vad som ska packas med är mitt stora NKB arbete, som är klart, men som tydligen måste skrivas på datan och skickas in till en sån hemsida som ska kolla att vi inte har fuskat... annars är det faktiskt helt klart och fint utskrivit =)
och så ska jag plugga tyska i helgen... för på måndag är det prov...
och en samhällskunskaps uppgift. Jag ska välja en nyhet i en tidning, och typ skriva massa om händelsen. Så rätt lugn uppgift.

Ikväll blir det Jonas Gardell på Halmstads teatern =) Goooood damit va underbart!

image15 HELT UNDERBART!!!

och nääää, jag ska inte glömma kameran!!! =) =) =)
åh vilken glad kväll det kommer att bli!

Kommentarer
Postat av: Staffan Hansson

alltså, en sån hemsida som kollar så man fuskar kan bara ha rätt en viss procent.. alla kommer ju skriva om ett ämne som redan gjorts massa gånger. risken är då att de kommer vara ganska lika ändå?

2008-04-16 @ 10:37:17
URL: http://www.p-staffan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0