Vad ska man bli?

Nu har höstkatalogen för komvux i Halmstad kommit, och jag har idag suttit och tittat, tänkt och försökt bestämma mig. Ska jag plugga här även nästa termin? Gör jag det så får jag alla mina gymnasiebetyg, då är alla klara. De jag ska läsa är fyra stycken till, i så fall. Och en av dom är matte... vilket jag har otroligt svårt med, men jag måste fan fixa det...

Shiiiit, jag vill mest ha jobb och tjäna cash... fast visst det är rätt nice att plugga också... men man vill liksom ha en mera stabil grund... eller iallafall något man vet man ska göra ett rätt bra framöver.

Visst, denna termin har gått attans fort, men jag har ju faktiskt saknat hässleholm ändå. Där de jag känner finns, och min lägenhet och ja, lite allt sådant...

Men ska iallafall ändå söka hit nästa termin... De är ju bra att ha flera alternativ att välja mellan...
Ska kolla folkhögskolan I eslöv och Önnestad också... och kolla på Gastronovum i Hässleholm också....

Och jag som bara vill bli målare! =)

Jaaa, måste kila iväg och ha tyska nu.... så... auf widersehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0