back 2 school

Jaha, nu har man fått beställa böcker från adlibris, eftersom det har varit nästan totalt omöjligt att få tag i begagnade böcker här på skolan... attans. det skakar i kassaskrinet säger jag bara! ouch!
Nåja...
Var totalt trött imorse... när klockan ringde. Jag tror inte jag är byggd för att iallafall gå upp/vakna innan iallafall åtta på morgonen.
Cyklade till skolan i regnet, och har haft spanska. Sitter i datasalen nu och traggar lite med lite folk och checkar runt på nätet.
Är typ hungrig så ska cykla till lägenheten och äta frukost. Ska göra en historia uppgift också.

Jag kommer typ ha 5 kronor kvar till den 25de september. thats sux.
jävla skit att skolböcker ska kosta en hel förmögenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0