det där med Olmar

Hallå i rutan...
som många som typ känner mig, vet att det är väldigt sällan man ser mig i ett par jeans. Just för att jag helt enkelt väl aldrig varit en jeans-människa. Vissa människor går endast i jeans, typ alltid. Jag tillhör nog snarare raka motsatsen till dom.
Jag har väl typ max två par jeans. Dock ska det nämnas att ett av de paren absolut dock är mina favoritbyxor for all time! 
Men nåja... iallafall. Igår var jag inne på BikBok. Jäkla bra affär, har schysta kläder där. Och därifrån steppade jag ut med ett par jeans =) Tänka sig va!
De är ljusblå och har en jävla massa hål på framsidan, så de är rätt fräcka. Man kan ju dock fråga sig varför man köper jeans som man egentligen kunde gjort själv, genom att ta fram ett par gamla jeans och saxen, men den frågan orkar jag inte lägga ner energi på.
Så nu sitter jag här på skolan i mina nya jeans =) lyssnar lite på wilmer x och har precis haft biologi.

Btw, jag fick vara duktiga eleven i klassen idag... or something.... Upplyste min lärare om att det finns OLMAR. och det visste inte hon, så hon gick googla det.
Och varför jag vet om olmar, är på grund av att i helgen satt jag sent som fan en kväll och tittade på animal planet och där var ett helt program om detta spännande lilla djur, och jag blev helt exalterad över detta konstiga djur.

Jag har hittat mitt kall i livet, - börja jobba och intressera mig och forska om olmar.
Hihi.
Ska försöka fixa fram en bild....

Tänk vad man lär sig av att läsa min blogg!
Nu ska jag cykla in till stan, gå en liten runda, sen till lägenheten och inta soffan och göra en historia uppgift.
Förresten så börjar jag med min första uppgift i pedagogisk ledarskap nu denna veckan, och det verkar vara ett jätteintressant ämne! Roligt det! =)

Kram till alla i cyperspace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0