fattiglapp

Nu har jag skrivit två stycken inlägg och sen lyckats loggas ut ur detta nät... Morr.
Any way, jag har gnällt och tårarna har sprutat från mig. Har idag ju fått veta att jag inte kommer att ha någon utbetalning denna månad, vilket helt enkelt betyder att jag inte kommer ha några cash fråns den 25de januari.
Detta kommer att lösa sig, på något sätt, men jag är sjukt deppig av det.

Och så imorgon är det dags för betyg snack i biologin. Idag hade jag det i historia B, och fick VG =) Betygsnack med spanskan på onsdag och imorgon antagligen med min lärare i pedagogiskt ledarskap.

Ja, och sen ang att jag igår fastnade framför tvn och kollade på livesändingarna med Musikhjälpen.
Kitty är så jäklA LOVELY, underbar brutta =)
Jag tycker det är en väldigt bra poäng och grej de gör, men jag tycker hellre att de skulle samla cash till typ canserforskning, hjärtforskning eller forskning inom aids/HIV.
Det är väldigt mera betydande tycker jag, men visst detta är riktigt bra detta med.

check it out om ni vill se de i webben; http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=3286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0