Kom som en chock.

Idag hände något annorlunda... eller ja, finner nog inte riktigt ord på det.
Jag var i stan, inne på Kicks, medans min mobil ringde. Det var Janne, och jag blev så förvånad & massa tankar, så jag lyckades smälla ner en hel parfymflaska, som gick helt sönder. Gick ut därifrån, snackade lite med honom. Vi umgicks ju hela sommaren och det var verkligen en rolig tid men han lyckades ju förstöra och göra mig väldigt besviken så nu har vi inte hörts på säkert över 3 månader. Så ringde han idag och sa att han aldrig kommer glömma våran tid tillsammans, och att det betydde väldigt mycket för honom.
Vi la på sen, efter bara ett kort samtal, sen skulle jag cykla till skolan. Och det blev bara så mycket i huvudet att jag fick känna att jag fick hålla tillbaka tårar, och någon sorts klump i halsen.
Ja, jag har inga bra ord eller förklaringar till allt detta. Men ja...

Nu börjar "one tree hill" som är så jäkla bra!

Och så åker jag till Hässleholm ikväll vid 18.36.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0