sexy undis

Jag har huvudvärk. Varför har jag huvudvärk?
Har nyss varit på biologilektionen, där jag inte kunde redovisa idag, för de andra två i min grupp var sjuka så jag "slapp" =)
Any way, det va väl typ sådär sista lektionen, eller typ, så det va sån där "mysfika med hela klassen". Typ pepparkakor, clementiner, kaffe, saft och te.

Är inne på aftonbladet och läser övertexten "145 000 blir arbetslösa" .
Jag vill fan inte läsa det... detta är bara så jäkla tråkigt! Men det är dock ändå inte som att jag blundar för det, för jag är själv jävligt medveten om det, men det är bara så jäkla tråkigt att det ska vara såhär.

Satt och funderade, eller ja tanken uppkom när jag stod inne på HM.
Egentligen, varför säljs det och görs det så mycket reklam för just massa sexiga underkläder till jul? Det ska vara genomskinliga néglier, spets-push-ups o ja , ni fattar.
Liksom, är det inte samtidigt så att varje tidning vid juletid ger tips om hur man ska klara sin jäkla kassa mage efter all julmat?
Alltså. fattar ni.
Alltså, trycka i sig massa julmat, få fett mycket diarré & ont i magen och svullen och sen liksom bara ta på sig värsta sexiga underkläderna????
Hallå eller, är jag den enda som typ tycker detta är maxat konstigt???
Men ni fattar vad jag menar va?
Logiskt sätt tycker jag det borde "pushas" för att sälja mera sexiga underkläder, typ på sommaren.
Då läser man ju överallt att alla har sex JÄTTEMYCKET och de bryr sig inte heller med VEM utan tydligen så funkar vi så människor bara sommaren kommer då ska det ut och juckas.
Ha ha detta är ju sjukt.
Men lätt jag har en poäng eller hur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0