Småler.. Ändå =) =) =)

Det var flera år sen jag var riktigt inne på och fick & köpte böcker om det intressanta inom astronomi.. Jag vet och tror. men har väl haft en paus där å hittade ju denna nu... och what 2 say? Ni som som sagt känner mig kanske lätt fattar att mycket av detta stämmer in på mig...

OXEN 21 april-21 maj
 
Latinsk namn: Taurus
Styrande planet: Venus
Färger: Pastellfärger, gärna rosa och ljusblått
Element: Jord

Positiva egenskaper:
* Tillförlitlig, strävsam och praktisk
* Tålmodig och fridsam
* En fin vän och partner som alltid ställer upp
* Generös. Både ekonomiskt och känslomässigt

Negativa egenskaper:
* Envis, lat och dominant
* Kan bli materialistisk, njutningslysten och bekväm i överkant
* Är svartsjuk och ägandefixerad. Ofta inte bara när det gäller partnern
* Kan bli fruktansvärt rasande

Går bäst ihop med: Kräftan, fiskarna och stenbocken
Går sämst ihop med: Lejonet, tvillingarna, väduren och vattumannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0