The Cure

Håller på att totalt knäcka mig själv maxat. Sitter och lyssna på RIX i mobilen..., och så snackades det ju nu om detta med barnnamnen... och så kommer det värsta knäppa namnet... och hon som var där nu, Alex, bara totaltgarvade och hon har så sjukt garv och härligt så jag bara knäckte mig själv... tur det bara sitter en snubbe till här inne i datasalen, jag bara brast ut i maxat asgarv!!!

Surfade in på tvplaneten.se för att se vad det är på tv 2night.. och ser att de liksom visar "Skrottnisse och hans vänner" på ettan nu...!!! Åh varför missar jag det? Minns att jag typ tittade på det när jag var liten. Den lille sura mysfarbrorn, Skrottnisse.
Blev dock glad att de fortfarande visar det!
Igår såg jag ett sjukt intressant program om hajar på discovery.
Och så hade MTV live-konsert med det superbraaaaaa bandet The Cure. Mysigt att titta på innan man dök ner i sängen med en bok.
Det bandet är så jävla bra. Lyssnade på de rätt mycket innan... borde nog börja med det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0