lever med detta helvete

Som kanske en del vet är jag sådär anti-kolhydrat, jag kanske inte väljer att skriva det typ här, men ja typ.. jag äter oftast aldrig pasta, bröd, etc, etc.. visst jag äter när någon gör spagetti o köttfärssås, och så äter jag chips ibland. men jag väljer aldrig att själv laga det. Jag äter proteinrik mat, som makrill i tomatsås, eller kokt lax, eller tonfisk, eller skaldjur. Och sallad, och snälla knäckemackor.Jag mår inte bra utav att äta produkter med för mycket gluten i heller t ex. så när jag äter kolhydrater är det väl när det mest är potatis , faktiskt.
Men min kropp tål dåligt just dessa sorts "maxade kolhydrats-bomber" och det samma gäller mjölkprodukter. Jag dricker actimel, och ibland lättfil, men annars inte.
Men idag har jag faktiskt lagat lite grön pasta (spenat) och fixade en snäll pastasallad, så tomat till det, med rödlök. Och väldigt gottis.
Ska öva min kropp lite iaf... lider ofta av panikkramper med magen... o med  sjukdomen IBS och magssår... (inte så konstigt då...)Jag har så in i helvetes ont ibland att någon lika gärna kunde stoppa knivar och hugga mig rätt in i magen.
Och det finns då fan inget värre. Man ägnar endast sitt allt åt att inte klara något alls, för man ligger på golvet med kramp och det tar allt psykiskt och psykiskt,
Ibland förstår man Kurt Cobain som tog droger för att slippa sina magsår. Det tar upp all ens tid och det gör till och med ont att andas med detta problem.
Skillnaden är bara att jag är emot droger.  fast Kurt va bäst ändå , peace out mannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0