sjuk midsommar

Jag vet att jag verkar typ dödålig på att skriva här nu... men usch, förstå hur sjuk jag har varit och fortfaranade är!
Otroligt tråkigt, bihålsinflammation och penselinkur... =( thats sux!
Inte alls pigg!
Men nåja, i tisdags åkte jag ut till lilltorpet för att fira Einars födelsedag. Min bror Fredde är hemma från Barcelona denna vecka, så han och hans son Benne va med.
I onsdags åkte vi alla tillsammans till Halmstad, och gick först en runda på stan och sen på eftermiddagen åkte vi till Äventyrslandet, och min andra bror Mange och hans son Elias hängde med, så det blev en trevlig eftermiddag med karuseller och vissa av oss badade också... dock inte jag. ^^
På kvällen satt vi i mammas lägenhet och kollade på "Gustav" tvåan och åt tacos.
I går var det torsdag och då kom Jan till Halmstad på förmiddagen, och då åt vi frukost tillsammans med honom, och åkte sen ut mot Grötvik och kollade på hans båt, och sen åkte vi förbi Per Gessles hus =) (Har varit där förr, men ändå kul att se.. liksom värsta muren..)
Och på eftermiddagen igår så var vi ute med den fjärrkontrollsstyrda helikoptern Fredde hade köpt till Benne dagen före, och sen hade ju även mina brödrar blivit jättefasta vid hur cool den var, så vi fick åka till affären och köpa en till Fredde och en till Mange... =)
Så vi var iallafall ute med två av de helikopterna och körde igår...
Galet värre... men roligt =)
och ja, igår kväll åkte vi mot Skåneland igen... och jag var väl hemma vid tio tiden igår kväll... hängde då upp mitt nya duschdraperi som jag köpte på lagerhause =)
med dödskallar... blev jättefint =)

Idag är det midsommar. Jag är bjuden hem till Emma senare, eller ja, festen ska vara i hennes pappas hus, för där är lite större och så.. men själv sitter jag här med sprängande bihålor och typ har knytit ett skärp runt mitt huvud för det gör så jäkla ont, så hur pass bra det är för mig att gå på midsommarfest vet jag ju dock inte...
Men vi får se...

Håller iallafall på att tvätta lite nu, kollar tv, och funderade på att ta en runda ner till stan, tydligen skulle de ha öppet till klockan två iallafall...skulle köpa en sak på HM... har ju faktiskt lite kvar av ett presentkort där =) Konstigt nog!!!

Nåja, glad midsommar till er alla och hoppas ni är friska och krya! ta det lugnt med nubben idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0