arbetslösa jag

Ska jag sitta kvar här på skolan till klockan bli ett och det är dags för tyska lektion?
Eller ska jag cykla till lägenheten, och kolla på "Oprah" och "Våra värsta år"? Och kanske cykla inom Hemköp och köpa lasagne.
Lasagne är typ det godaste som finns.
Det roliga är nästan faktiskt också, att nu för antal år sen då man gick i sån där skola som man faktiskt fick skolmat i, så var faktiskt den lasagnen galet god.

Däremot borde jag lära mig att göra lasagne själv. Jag kan ju göra lasagnette rätt så bra. Just därför skulle det säkert gå exakt tvärtom med lasagne. Det är dock inte samma sak...

Nåja... Idag lovade dom 19-20 grader men det är banne mig regn i luften!

image19 Jo det blir att cykla hem till tvsoffan och denna underbara familj =)

image20 
På endast 8 minuter kan man annars också få en jättegod lasagne... vilken mästerkock jag är ^^ jag och min micro...

Så nu blir det att hoppa upp på cykeln, ut i det gråa vädret... hem till tvn och kanske käka lasagne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0