I gun 4 U

Kärlek med hela hjärtat, för detta är mannen jag känner så mycket för,
jag fattar inte mig själv ibland,
dumma Linn,
dumma du som inte alls egentligen har svårt med att visa känslor, alla möjliga, men blir en fucking jävla feg dum bitch inför denna man som jag älskar.

Igår blev en trevlig kväll. Och idag har det varit annars allmänt bra, varit pratsjuk dock.
Jag lyssnar iaf på glad musik nu och ja, tusen knas-tankar och tusen bra-tankar.
Men så funkar ju jag.

(Om du är mitt virus, så vill jag inte leva utan Dig)

Hej, och välkommen till verkligheten. I gun 4 U.

Så massa glädje och lycka inombords, och varför ens någon deppig tanke ens när man vara glada tillsammans?
I gun 4 U.

-
Jag saknar dig. Ingen kan någonsin ta den platsen i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0