världens roligaste dag

Jaha jaa, så var äntligen ÅRETS ROLIGASTE DAG här... det vankas CROUSING!!!
massa glada folk och massa folk och massa finfina bilar.
Det är ju sjukt härligt, faktiskt.

Jo och igår blev det utgång mot Siestan förståss... och ja idag är jag som varje år, typ döirriterad för att Crousingen och Siestan är samtidigt. Jävla bajs alltså.

Nåja, så nu är jag hemma och lyssnar på glad musik och traggar sönder min mobil för typ alla ringer, det har nog med att göra att jag är så sjukt trevlig!
Eller alla och alla, det är typ tre personer som ringt... men ändå =)

Jag måste typ gå och spraya mitt hår för det är alldeles platt och jag ser ut som jag typ är 13 år. Not the look I was going for today alltså.

Tjiiiing, ses ute i stan runt alla fina bilar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0