back 2 school

Jaha, lovet är slut och helgen också, och igår kväll återkom jag till halmstad, intog soffan och kollade på "ensam mamma söker", jag tycker Johanna och Annete är så vackra! =) Jag är ju helt hooked up av det programmet, med det var samma sak förra året. Det är typ massa mysig kärlek och så.

Och imorse var det alltså då dags för tidig morgon igen... ställde klockan på 6, men snoozade allt för länge, så drog mig ur sängen vid halv åtta, sminkade mig och drog sen till skolan. Idag har vi snackat om svampar och lavar =)
Och nu sitter jag i datasalen, och ska snart sätta mig och göra två inlämningsuppgifter, och sen har jag spanska i eftermiddag och ikväll blir det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0