luktar hamburgare...

Jag är maxat ofräsch ju! Sitter här i datasalen och har dölänge nu försökt fundera ut vart svettlukten kommer ifrån, eller snarare vem den kom från.... inser ju nyss att det är jag! Kanske just pga att jag vaknade fem i åtta, hann bara ta på mig något (ser inte klok ut) och cykla som en jävla tävlingscyklist iväg till skolan, svetten bara sprutade... inte har jag sminkat mig något heller. sitter helt osminkad. det är inget som jag typ lägger ner energi på att bry mig om, för jag har inga problem med att gå ut utan smink, men jag ser liksom trött och grå ut nu... och så luktar jag svett.
Ah fy fan, nu bär det iväg till lägenheten, slänga in mig själv i duschen och komma ut och lukta kvinna!
Borde fixa mat också.... vad? Igår åt jag faktiskt lasagne. Det är verkligen det absolut godaste som finns.
 MUMSFILIBBABA!!!! då skrattar magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0