svamp

Läste nyss om Fritzl... Han ska då fan ha alla de hårdaste straffen som finns här i denna värld. Han borde dock inte få tillåtas att ha en plats på denna jord, men ja, är väl iallafall bra att han nu döms åtminstoende!

Nåja, till något roligare... msn.se hade en söt tävling, där man skulle leta fem svampar. Och jag kan glädjeligen berätta att jag hittade alla fem och tävlar nu om biobiljetter =)
Ha ha ha... Ja, man får vara glad för det lilla ibland, tyckte iaf att det var en söt tävling =)

Ska också nämna att jag verkligen tycker om programmet "S.O.S Familj", vilket jag nog i vanliga fall inte är sånt program jag väljer att titta på, men dock är det väldigt bra, och i tisdags var ju faktiskt även Mia Törnblom med =) Hon ger sån otrolig energi och man kan knappt förstå att hon varit med om sin historia.
Rekommenderar verkligen "så dumt!" till många, riktigt bra bok.

Gud va jag är sugen på tacos.
Har dock bestämt mig för att testa wasa:s skogens skatt, eller vad den nu heter, med kantareller, sandwich...
Jag är ju en sån jävla vanemänniska att när jag handlar wasas sandwich:s så blir det ju alltid den med tomat och creeme cheese..., eller ja, den röda.
Men den är dock sjuuuuuuuuukt god.

Nää, nu ska jag hinna läsa bloggar, gå o kissa o sen ha träffen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0