bläckfisk *klipp klipp*

Igår var verkligen tvkväll, fast jag var trött lyckades jag ändå hålla mig vaken under alla programmen och såg säsongspremiären av "weeds"... riktigt bra, hatar bara att det är en hel vecka tills nästa avsnitt! Har för mig att förra säsongen visade de två avsnitt efter varandra? Det var antagligen inte så... men ändå...
Nåja, så jag drog mig väl till säng vid tolv tiden, läste klart slutet av "den vita massajens dotter" och somnade sen, och eftersom det är tisdag idag är det lite sovmorgon, så jag drog mig upp ur sängen vid 9 tiden, kollade på nyhetsmorgon, massa snack om valet.
Är jag den enda som verkligen tycker att detta har hållt igång så jäkla länge nu att det känns uttjatat?
Nåja.. imorgon är det "över", och Obama känns väl aningens självklar nu dock...

Nåja, så nu har jag precis haft biologi. Idag skulle vi dissikera ryggradslösa djur, och dagen till ära blev det bläckfisk.
Intressant, men givetvis skulle det finnas en "korkad dum brud" i min klass som skulle kläcka ur sig hur äckligt det verkade, och få kvävlingar och tvunget gå ut....
OMG sånt är sååå otroligt barnsligt...
Btw, så har jag dissikerat ett grishjärta =)
Nåja, men idag var en intressant lektion, och på torsdag ska vi dissikera en räka =)

Ang varför jag fick sinne på min mobil igår, var ju för att just telias nät strulade... kändes bra när jag sen iaf fick veta det, så det inte var något fel på min någorlunda nya mobil...

Vad som händer resten av denna dag, är väl mest att plugga lite, göra tre uppgifter, och kolla tv =)
är det inte desperate housewifes ikväll? =)

Nåja... tjing på er alla i cyperspace ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0