Viktigt... tänkvärt

Blev kvar vid datan, här i skolan... Slöade runt på några sidor och insåg sen att jag lika gärna fortsätta lite med det sista på arbetet... ska dock göra sammanfattning och slutdiskussion imorgon... Så jag har något att göra då... Btw, så måste jag ju göra en pedagogiskt ledarkskaps inlämningsuppgift idag... Ah den gör jag i eftermiddag, efter lite slötittande av tv och tidsfördrivande eftermiddagsserier..
Nåja... I mitt arbete har jag valt att skriva om folkmord, allmänt, men även siktat in mig på att skriva om förintelsen... och visst, de flesta vet en del om det, men det kan fan aldrig sluta påminnas om hur fan fruktansvärt det var och det bör dock aldrig glömmas!
Och något liknande får fan aldrig hända igen... Allmänt måste det vara slut med folkmord i dess slag.

Bilder, NEVER FORGET



 Massgravarna




Tål att lägga en tanke på ibland!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0