hundvalpar imorgon!!

Åh, det är bara att inse, hösten är verkligen här! Jag sitter i köket i Halmstad, med laptopen och dricker kaffe, medans det blåser för fullt storm utanför. Underbara varma sommar, kom tillbaka!

Som sagt, jag stannade i Halmstad denna helg, och igår kväll kom mamma upp och vi fixade middag och slöade sen framför tvn. Idag efter frukost begav vi oss till typ pingskyrkans loppis, eller ungefär något liknande, och mamma köpte en superfin rosa leopard väska till mig, som jag blev väldigt glad över =) Sen gick vi lite på stan, handlade, käkade lunch och sen skule vi tillbaka till lägenheten och då ringde hon kvinnan, med hundvalparna till oss och så bestämde vi att imorgon eftermiddag ska vi dit ock titta på dom små söta liven.
Det är dalmatiner-bordercollie valpar och dom är galet söta.
Kommer bli riktigt underbart!

Ja, nu ska jag inta soffan, och kolla på en film med min kära mamma, och plugga lite spanska och sen ska jag nog ut på en promenad nere vid nissan och skogen, även om vädret är som det är. Men skönt att komma ut på en liten frisk promenix!

Ha en trevlig lördag i blåsten, allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0