i de lugnaste....

Sitter och läser om detta med Caroline, den försvunna kvinnan, som var borta sen 29 september , har jag för mig. Hur hemskt är det ju inte, gubben som gjort det skyller på att han blivit sne på henne för hon hade kläckt ur sig "hur fan kör du gubbjävel?!" och då hade han rätt att slå till henne så hon slår i huvudet och blöder ur munnen, och skyller sen på att han fått värsta överraskningen av det och brydde sig inte ens om att kolla om hon fortfarande levde utan asade istället med henne, och vet inte vart han lagt kroppen.
Jag tycker denna historia är riktigt hemskt. Där är en sån där psykiskt sjuk man igen, och sen om man tänker på det, det skulle lätt kunna vara en sådan mening jag skulle kunna slänga ur mig om jag skulle bli förbannad på en bilist, och jaha, skulle han då bara helt sonika kunna slå ihjäl mig då?

Och något jag också blev helt förvånad över, var ju detta med "den kända artisten som slagit sin fru blodig med ett stort blockljus", och nu har det visat sig vara Papa Dee, liksom värsta mysiga snälla killen.
Ja, man slutar aldrig förvånas, och det är väl något med att "i det lugnaste vatten, simmar de fulaste fiskarna...."

Nåja... nog med hemskheter för idag!

Igår skrev jag ju mitt prov, och det gick riktigt bra, känns det som iallafall =) Blev dock knäpp typ på första frågan, helt jäkla nollställd, - "vad betyder ordet pedagogik?" pinsamt värre att jag inte alls kom på det!!!  Men sen kom jag på det så det löste ju sig....
Och idag fick jag tillbaka spanska provet... VG =) tjohooo...!
För MVG skulle man ha 100 utav 111, och jag fick 89.. så ja... någorlunda okey, kunde dock varit bättre...

Och.... my god alltså - vilken sjuuuuuukt snygg klänning, eller ja, - som jag hittade på HM igår!!!!!!! Jag måste verkligen ha den!!! Måste måste måsteeeeeeeeee.....!!! det stod alltså "Linn" på den, så pass mycket måste jag ha den.
Give it 2 me!

Btw.... är det inte idag det är release för SEX AND THE CITY filmen på dvd?! =) =) =)
måste in på ginza....

så...


hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0